نوشتن محتوای آنلاین به صورت هدفمند برای رسیدن به نتیجه یکی از راههای بازاریابی محتواست. خود واقع جمله قبلی در تعریف بازاریابی محتوا جایی میگره.
چند روز قبل مقالهای رو در سایت مدیرباش منتشر کردم با عنوان زیر :
6 اشتباه رایج در تولید محتوای آنلاین که باید از آنها دوری کنید!!
وقتی که شما شروع به نوشتن محتوا و بازاریابی به وسیله آن میکنید. خواه نا خواه دچار اشتباهاتی خواهید شد. ولی بعضی از اشتباهات است که دچار شدن به آنها در حوزه آنلاین شاید به ضرر کسب وکارتون تموم بشه. شاید که نه میشه. میشه واقعا.
یکی از اون اشتباهات که من خودم دوست ندارم دچارش شوم استفاده از ترین ها در تولید محتواست.
بعضی از کسب وکارها میخوان خودشون رو بزرگ نشون بدن میگن ما بهترینیم ما عالیترین، ما زیباترین، ما . ترین،
خوب باش ولی مردم به ترین حساسیت دارند. استفاده اضافه از این صفت تفضیلی در متن محتوا میتونه محتوا رو نابود کنه
خوشحال میشم نظرات خودتون راجع به مقاله سایت بفرمایید.
برای نوشتن عنوان تبلیغات رعایت این 3 راهکار ضروری است
محتوا ,بازاریابی ,رو ,تولید ,اشتباهات ,آنلاین ,محتوا و ,در تولید ,محتوای آنلاین , بعضی از ,از کسب
درباره این سایت