نقش داستان در بازاریابی محتوا : چگونه مخاطب را به محتوای سایت وابسته کنیم؟
هیچکس نمیتواند از یک داستان خوب روگردان باشد.
امروز میخواهیم راجع به نقش داستان در بازاریابی محتوا صحبت کنیم.
دانشمندان علوم انسانی اعلام کردهاند که بهطور میانگین انسانها در طول روز ۳۰ درصد وقت خود را صرف خیالبافی میکنند.
پس با یک داستان خوب میتواند توجه مخاطب را جلب و او را درگیر داستان محتوا کرد بهگونهای که هرلحظه منتظر غافلگیری جدید باشد.
داستان یکی از راههای کهن نفوذ در ذهن مخاطب است.
برای حفظ توجه مخاطب و همراهی او با کسبوکار فقط باید او را با داستان خود همراه کنیم.
پادکست نقش داستان در بازاریابی محتوا قسمت اول:
برای نوشتن عنوان تبلیغات رعایت این 3 راهکار ضروری است
داستان ,محتوا ,نقش ,بازاریابی ,مخاطب ,یک ,نقش داستان ,در بازاریابی ,بازاریابی محتوا ,داستان در ,محتوا قسمت
درباره این سایت